5 Kasım 2013 Salı

APIŞ ARAMDAKİ BİT (ŞEYİMİN KAHYASI) 18+

Bu aralar bir bit tebelleş olmuş apış arama affedersiniz. Boyuna şeyimin keyfine karışıp duruyor. Geçenlerde bir komedi filmi izliyordum, kahkahalarla güldüm; hani yani nasıl komedi filmi izleyince gülüyorsam erotik bir şey izleyince de ona göre tepki veriyor vücudum. Efennim filmlerde erotik sahneleri izlerken erkeklerin penisi büyür, sertleşir; kadınların vajinası ise ıslanır bu böyledir. Gayet de normaldir. Üzerinize afiyet geçenlerde bir erotik film izleyeyim de gözüm gönlüm açılsın dedim. Efennim ayıptır söylemesi penisim hareketlendiği an donumun içinden bir bağırtı geldi: “Höööyt, kapat lan o filmi! Ben senin adına düşündüm yasakladım zaten bu siteyi! Kapat!” Bir iki aldırış etmemeye çalıştım ama bit susmuyordu: “Laan ulan kappat şu filmi, yasak!” Şeyimin dibinde bana bağırıp duruyordu. Çaresiz kapattım film de yarım kaldı. Ertesi günü, kalktım okula gittim bir kız arkadaşla sohbet ederken gene o bacak arasında yaşayan organizma bağırdı: “Laaan, lan namussuzlar! Utanmıyor musunuz kız erkek aynı bankta oturmaya kesin siz birbirinizi becermek istiyorsunuz!” Arkadaş da ben de öfkeden kıpkırmızı kesildik. “Sanane yahu karışma, öyle bir şey yok hem olsa da ikimiz de reşitiz seni ilgilendirmez!” dedim. Ama bit bağırtıya devam etti: “Ben sizin yaşam tarzınıza karışmıyorum sadece birbirinizi s.kmenizi istemiyorum!” “Yahu neden, neden bize hayatı zehrediyorsun alt tarafı apış aramda yaşayan bir organizmasın sana ne oluyor?” dedim. Bizim bit kudurdu: “Ben sizi tanımıyor muyum laan sizin ne sitişken olduğunuzu bilmiyor muyuuum?” Arkadaş daha fazla dayanamadı kalkıp gitti. Yine bitin istediği olmuştu… Geçende bu arkadaşın da kasığında kaşıntı olmuş, aynı bit onun da şeyine tebelleş olmuş. Tam mini eteğini giyecekken bit bağırmış: “Bırak onu bıraaaak! Bu bizim değerlerimize aykırı! Giyip de milletin s.kini mi kaldıracaksın?” Önce aldırış etmeyip giyinmek istemiş ama bit başlamış bacak arasında bas bas bağırmaya: “Laan horospu musun seen, bacaana bakarlar s.kleri kalkar laaan!” Çaresiz o da giyememiş eteğini. Sormuş bacak arasındaki bite: “Neden bize karışıyorsun, neden?” demiş. Bacak arasındaki bu organizma da: “Anneniz babanız feryat ediyor, ben onlara acıyorum.” demiş. Ama arkadaş, benden akıllı bite bakın ne demiş: “Anaların babaların feryadını bu kadar önemsiyorsan Abdullah Cömert’in, Ethem Sarısülük’ün, Ahmet Atakan’ın anasının babasının feryadını niye duymuyorsun? Ya Uludere’de öldürülenler onlar da bir ana babanın çocuğu değil mi? Onların da ailesinin ciğeri yanmadı mı?” ama bit pes etmiyor: “Orospuuu, pis orospuuu giyilmeyecek bu etek, işte o kadar!” Bu bitten nefret ediyorum, sadece bunları yaptığı için değil bana bu yazıyı yazdırdığı için de.

Hiç yorum yok: