Eğer cinsel ilişkide bulunacak iki kişi de özgür kadın ve erkekse nikahlı olmaları gerekir, eğer kadın cariye ise böyle bir şart aranmaz. Cariyeler mülktür ve onlarla cinsel ilişkiye girmek malını kullanmaktır satın alınır ve satılırlar. Durumları fahişelerden bin beter kötüdür. Fahişe müşteri seçebilir, istemezse hayır diyebilir, para kazanır. Oysa cariye boğaz tokluğuna efendi her istediğinde altına yatmak durumundadır. Asıl kepazelik ise beyinlerini ve idraklerini tamamen korkuya teslim etmiş, Allah’a taptığını zannederek aslında korkuya tapan ve İslam’ı aklamaya çalışan bazı kadınların ve kızların cariyelik kurumunu savunmasıdır.
"Adamın birisi Rasulullah'a gelir ve der ki: Bizim bir cariyemiz var. Bize hizmet eder; bizimle hurma sular. Ben bazen onunla buluşurum. Ancak, çocuk doğurmasını istemiyorum. Rasulullah (s.a.v.) ona şöyle dedi: İstersen azil yap. O'nun kaderinde ne varsa o olur."
(Müslim - K. Nikah 2606)
"Ensardan birisi Rasulullah'a gelir ve şöyle der. Benim bir cariyem vardır. Ben onunla cima yapıyorum. Ancak, hamile kalmasını istemiyorum. Rasulullah şöyle buyurur: Dilersen azil yap. Allah, kaderinde olan şeyi elbetteki nasib edecektir."
(Ebu Davud K. Nikah 1858)
(Azil hamilelik olmasın diye penisi vajinadan çekip dışarıya boşalmaktır.)
Zina konusunda İslam’ın tutumu için bkz:
http://kloroben.blogspot.com/2009/02/islamda-recm.html
"(Ey Resûlüm), Mümin erkeklere söyle, gözlerini haramdan beri alsınlar ve ırzlarını zinadan korusunlar. Bu kendileri için daha temizdir. Muhakkak ki Allah, onların bütün yaptıklarından haberdardır. Mü'min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar, ziynetlerini (süslerinin takılı olduğu boğaz, gerdan, baş, kol, bacak ve kol gibi yerlerini) göstermesinler. Ancak bunlardan görülmesi zaruri olan (yüz, el ve ayaklar) müstesnadır. Baş örtülerini yakalarının üstüne koysunlar..."
(Nur Suresi : 31)
Bırakın iki insanın cinsel ilişkisini evli olmadıkça iki kişi birbirine bakamıyor bile. İki taraf da memnunsa bundan kime ne? Ama yatak odamıza kadar giren bir Allah var İslam’da.
İslamda anal yolla cinsel ilişki kesinlikle yasaktır.
Fasıl : HUDUD BÖLÜMÜ
Konu : Livata Ve Hayvana Temasın Haddi
Ravi : İbnu Abbas
Hadis : Resulullah (sav) buyurdu ki: "Kimin Lüt kavminin sapık işini yaptığını görürseniz, faili de mefulü de öldürün." (Tirmizi, Ebu Hüreyre`nin de böyle bir rivayette bulunduğunu belirtir. Ebu Davud`da İbnu Abbas (ra)`tan yapılan bir rivayette: "livata yaparken yakalanan bekar (yani muhsan olmayan kişi) de recmedilir" denmiştir)
HadisNo : 1614
Sahabe de peygamberin bu buyruğuna uymuştur.
Fasıl : HUDUD BÖLÜMÜ
Konu : Livata Ve Hayvana Temasın Haddi
Ravi : İbnu Abbas
Hadis : Hz. Ali, livata yapan çifti yaktırmıştır. Hz. Ebu Bekir (ra) üzerlerine bir duvarı yıktırmıştır. (Rezin ilavesidir)
HadisNo : 1615
Bununla beraber anal değil de vajinal seks yapılıyorsa kadına önden ya da arkadan yaklaşmakta bir sakınca yoktur.
Fasıl : TEFSİR BÖLÜMÜ - ESBAB-I NÜZULE DAİR
Konu : Bakara Suresi
Ravi : İbnu Abbas
Hadis : Hz. Ömer (ra), Resulullah (sav)`a gelerek: "Ey Allah`ın Resulü mahvoldum" buyurdu. Hz. Peygamber (sav): "Niye mahvoldun ne var?" diye sorunca açıkladı: "Bu gece bineğimi ters çevirdim (arka canibinden yanaştım). "Resulullah (sav) hiçbir cevap vermedi. Cenab-ı Hakk peygamberine şu ayeti vahyetti: "Kadınlarınız sizin tarlalarınızdır. Tarlanıza istediğiniz gibi gelin." Dübüründen ve hayız halinde temastan kaçınmak şartıyla önden, arkadan, nasıl istersen öyle gel.
HadisNo : 483
Mehir erkeğin evlendiği kadına boşanma durumunda bağışlayacağı mal. Bir nevi tazminat. Aslında mehir fena bir şey değil erkeğin keyfi boşanmasının önüne geçmek için ama fakirler için zorluk çıkaran bir şey öyleki evlenemediği için kendini hadım edenler olmuş:
Fasıl : NİKAH BÖLÜMÜ
Konu : Nikah Mevzuuna Giren Muhtelif Meseleler
Ravi : Ebu Hureyre
Hadis : "Ey Allah`ın Resulü" dedim, "ben genç bir insanım, günahtan korkuyorum, evlenecek maddi imkan da bulamıyorum, hadımlaşmayayım mı?" dedim. Aleyhissalatu vesselam bana cevap vermedi. Ben bir müddet sonra aynı şeyi tekrar söyledim. Yine cevap vermedi. Sonra: "Ey Ebu Hureyre! buyurdu. Senin karşılaşacağın şey hususunda artık kalem kurumuştur. Bu durumda ister hadımlaş ister bırak."
HadisNo : 5725
Bu cevap bir peygambere yakışıyor mu hiç? Bir insanın kendine böylesi bir eziyeti düşünmesi karşısında ona kendi kendine kötülük yapması için açık kapı bırakan bu cevap. Malının az olması senin günahın değildir, kemdine bu eziyeti yapma; diyemez miydi Allah’ın resulü? Ama cevap hazır: aklımız ermez, vardır bir hikmeti.
Mehirin bir başka çirkin tarafı ile bir kadının bedenini satın almak gibi bir şey. Kadını kocası resmen satın alıyor şu hadise bir bakın, kadın satın alınan bir deve kertesinde resmen:
Fasil : NİKAH BÖLÜMÜ
Konu : Nikah Adabı
Ravi : Amr İbnu Şuayb an Ebihi an Ceddihi
Hadis : Resulullah (sav) buyurdular ki: "Biriniz bir kadınla evlenir veya bir köle satın alırsa şöyle dua etsin: "Allahım, ben bunun hayırlı olmasını ve hayırlı bir yaratılış üzere olmasını diliyorum. Onun şerrinden ve şerli bir tabiat üzere olmasından sana sığınıyorum. Eğer bir deve satın alırsa, eliyle hörgücünün üstünden tutup aynı şeyi söylesin."
HadisNo : 5639
Ama bu kadarla da değil Hiçbir kadın mehirsiz olarak kendisini erkeğe hibe edemez. Kur'an'da, bir kadının ancak Muhammed’e kendisini hibe edebileceği; başka hiç kimseye böyle bir hibe yapılamayacağı bildirilmektedir:
"... Bir de kendisini (mehirsiz olarak) Peygambere hibe eden ve peygamberin de kendisini almak isediği mü'min kadını, diğer müminlere değil sırf sana mahsus olmak üzere (helal kıldık). Biz, eşleri ve ellerinin altında bulunanlar hakkında, mü'minlere yapmalarını gerekli kıldığımız şeyi bil(dir)dik ki, sana bir zorluk olmasın. Allah çok bağışlayan, çok esirgeyendir." (AHZAP/50)
Oysa Muhammed zengin böyle bir şeye ihtiyacı yok ama fakir bir erkeğin buna ihtiyacı olabilir gel gör ki bu hak yalnız Muhammed'e verilmiş. Fakir ve umutsuz biri biraz yukarıda okuduğunuz gibi bir öküz gibi kendini iğdiş ettirmeye kalkışıyor.
Kadının da kocasından boşanma hakkı var yalnız kadın da bu durumda kocasına “hul” ödemek zorunda. Anlayacağınız fakir kadının boşanma hakkı yok. Kadın mesela dayağından bıktığı erkekten kurtulmak için ona ille de kocasının razı olacağı miktarda bir şeyler bağışlayacak yoksa dayakçı kocası canı çektiğinde yan odada diğer karısıyla sevişip canı çektiğinde kendiyle sevişmesine, attığı dayaklara ve türlü kepazeliklere katlanacak. Hul, toplum içinde “dul” durumuna gelecek olan bir kadının elinden onu bunu alıp kadını resmen daha da mağdur etmektedir.
Bu da yetmiyormuş gibi kadının hul yoluyla boşanması bile kısıtlanmıştır. Kadın mağdur edildikçe edilmiştir:
Fasıl : HUL` BÖLÜMÜ
Konu : Hul` hakkında
Ravi : Sevban
Hadis : Resulullah (sav) buyurdular ki: "Ciddi bir sebep olmadan, kocasından hul` yoluyla boşanan kadın, cennetin kokusunu alamaz." [Ebu Davud`un bir rivayetinde şöyle denmiştir: "Hangi kadın zevcesinden boşanma taleb ederse..." Ebu Hüreyre`nin Nesai`de gelen bir rivayetinde: "Kocasından hul` suretiyle boşanan kadınlar (günahça) münafıklar gibidir" buyurulmuştur.]
HadisNo : 1747
İslam’da eşcinsellik kesinlikle haramdır:
Ebu Said el-Hudri (Radiyallahu Anh) şöyle dedi:
"Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem):
Erkek erkeğe çıplak olarak, kadın da kadına çıplak olarak bakmasın. Bir tek elbise içinde erkek erkeğe, kadın da kadına mübaşeret etmesin’ buyurdu.”
İbni Hibban (5574) Müslim (338/74) Ebu Avane (807) Ebu Davud (4018) Nesei (347-İşretünnisa) Tirmizi (2793) Tabarani (5438-Mucemu’l-Kebir) İbni Huzeyme (72) İbni Mace (661) Begavi (2250) Ahmed (3/63)
Mübaşeret: Ciltcilde şehvetle sürtünme.
İbni Abbas (Radiyallahu Anh) şöyle dedi:
“Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) erkeklerden kadınlara benzemeye çalışanlara ve kadınlardan erkeklere benzemeye çalışanlara lanet etti.”
Buhari (5922) Tirmizi (2934) Begavi (3419-Mesabih) Albani (210-Zifaf)
Muhammed'e göre kadının tek değeri erkeği hoşnut etmesidir. Erkeğin gönlünü hoş tutmaktan başka kadının hiçbir amacı yaşam nedeni değeri yoktur.
Fasıl : SOHBET BÖLÜMÜ
Konu : Erkeğin Hanımı Üzerindeki Hakları
Ravi : Ebu Hüreyre
Hadis : "Ey Allah`ın Resulü!" dendi, "hangi kadın daha hayırlıdır?" "Kocası bakınca onu sürura garkeden, emredince itaat eden, nefis ve malında, kocasının hoşuna gitmeyen şeyle ona muhalefet etmeyen kadın!" diye cevap verdi.
HadisNo : 3298
Fasıl : SOHBET BÖLÜMÜ
Konu : Erkeğin Hanımı Üzerindeki Hakları
Ravi : Ümmü Seleme
Hadis :Resulullah (sav) buyurdular ki: "Hangi kadın, kocası kendisinden razı olarak vefat ederse, cennete girer."
HadisNo : 3294
Kadının Cennet’e gitmesinin şartı kocasının ondan razı olması, peki erkek için bu şart var mı? Hayır, Kuran’da belirtildiği gibi erkek karısına dayak bile atabilir.
Kadının arzusu isteyip istememesi hiç önemli değildir, kadın kocası çağırdığı an koşa koşa yatağa girmedilir.
Fasil : SOHBET BÖLÜMÜ
Konu : Erkeğin Hanımı Üzerindeki Hakları
Ravi : Ebu Hüreyre
Hadis :Bir başka rivayette: "kadın küskünlükle kocasının yatağından ayrı olarak sabahlarsa, melekler onu lanetler" denmiştir.
HadisNo : 3297
Hatta kocanın tatmin olması öyle önemlidir ki kadın hayız halindeyken bile duhul vaki olmamak şartıyla kadınlarla sevişilebilir.
Fasıl : TAHARET BÖLÜMÜ
Konu : Hayızlı Ve Hayızlı İle İlgili Hükümler
Ravi : Cümay` İbnu Umayr
Hadis : Ben, annem ve teyzemle birlikte Hz. Aişe (ra)`nin yanına girdim. Onlar Hz. Aişe ye: "Hayızlı iken, sizlerle Aleyhisalatu vesselam ne şekilde mübaşerette bulunurdu?" diye sordular. Aişe validemiz: "Hayız olduğumuz zaman bize, geniş bir izar giymemizi emreder, sonra sine ve göğsümüze iltizamda (temasta) bulunurdu."
HadisNo : 3825
Ne kadar güzel değil mi? Alt tarafı meşgulse bile üstle idare ederim, mantığı. Kadın böyle bir vakitte böyle bir halde iken ilişki ister mi istemez mi kimin umrunda. İslam ülkelerinde bunca yüzyıldır kadınlara yapılan eziyete bakılınca bu hadis insanı tiksindirmiyor bile.
Ayrıca Muhammed’in kadınlarla ilgili çok ilginç önyargıları var:
"Kadınları güzellikleri için nikahlamayınız, olur ki güzellikleri ahlakça düşmelerine sebep olur. Onları malları içinde nikahlamayın, zira malları azgınlıklarına yol açabilir. Kadınları dindarlıktan dolayı nikahlayın. Şüphesiz dindar olan yırtık elbiseli bir cariye (böyle olmayanlardan) daha üstündür." (İslam Fıkıhı Ansiklopedisi 9.C SH. 14)
Karıları erkeklerle konuşurken perdenin arkasından konuşsunlar diye ayet yazdıran, kör bir adam bile evine geldiğinde perdenin arkasına geçmelerini söyleyen bir insanın nasıl bir psikolojisi olduğunu, kadınlara nasıl baktığını bu hadisle de anlıyoruz. İnsana ve karılarına bu denli güvensiz ve sevgisiz biri yazık ki insanları bir histeri krizi gibi adını duyunca kendinden geçecek derecede kendine bağlamış bir külttür.
Gelelim kimlerle evlenilmeze
İslam’da zina eden bir kimse ya kendisi gibi zina eden biriyle ya da bir müşrikle evlenebilir. Bu Nur suresinde emredilmektedir:
"Zina eden erkek, zina eden veya müşrik kadından başkasıyla evlenemez; zina eden kadın da zina eden veya müşrik erkekten başkasıyla evlenemez. Böyleleriyle evlenmek
mü'minlere haram kılınmıştır." ( NUR/ 3)
Nisa 23’te evlenilmeyecek kişiler: Anne, kız, bacı, hala, yeğen, süt anne, süt kardeş, kaynana ve zifaf yapılmış kadının öz kızı olan üvey kızınız; yalnız kadınla henüz zifaf yapmamışsanız onu boşayıp kızını alabilirsiniz işte sapıklığa sübyancılığa bir nevi davetiye üvey kızıyla insan nasıl evlenebilir? Tam bir rezalet. Nisa 24’e göre de savaşta esir aldığınız kadın başka bir erkekle evli bile olsa önemsiz onu koynunuza alabiliyorsunuz. Bundan başka Bakara 230’da da üç talakla boşanan kadını geri almak isteyen kocası nedendir bilinmez karısı başka bir erkekle evlenip ilişkiye girmedikçe geri alamaz. Bir de İslam’dan önce evlenilmesi yasak olan evlatlığın karısı vardır ki malumunuz bu İslam’da Ahzab 37 ile serbest bırakılmıştır. Yasak kalktığı halde bu iğrençliği Muhammed haricinde hiç kimse yapmamıştır. Bunu da belirtelim.
"Zinaya yaklaşmayın. Zira o, bir hayâsızlıktır ve çok kötü bir yoldur." (İsra Suresi : 32) diyen Allah ilginç bir şekilde evlatlığın karısıyla evlenmeyi helal kılıyor. Yahu zina iki bekar insanın karşılıklı rızayla cinsel ilişkisidir. Evlatlığın boşandığı karısıyla evlenmekse tam bir kepazelik.
Bir İslami siteden yaptığım alıntıya da bir bakın insanlar bu çağda hâlâ nelere inanıyor:
“Erzurumlu İbrahim hakkı hazretleri buyuruyor ki:
Euzü besmele çekerek yatağa girmeli ve yatarken okunacak duaları okumalı.
Cima, eşinin rızası ile olursa çocuk akıllı, gönülsüz olursa ahmak olur.
Pazar ve çarşamba gecesi yapılan cimadan çocuk olursa, kavgacı olur.
Gündüz öğleden sonra yapılan cimadan çocuk olursa, şaşı olur.
Ramazan bayramı gecesi yapılan cimadan çocuk olursa, ana babasına asi olur.
Kurban bayramı gecesi yapılan cimadan çocuk olursa, altı ve ya dört parmaklı olur.
Ayakta yapılan cimadan çocuk olursa, yatağına işer.
Baldızını düşünerek yapılan cimadan çocuk olursa, hünsa olur. [Erkekle kadın arası bir şey]
Cima esnasında konuşursa, çocuk dilsiz, öperse sağır olur.
Kadının fercine bakarsa, çocuk kör olur.
Berat gecesi yapılan cimadan çocuk olursa, kötü huylu olur.
Taharetsizken yapılan cimadan çocuk olursa, cimri olur.
Sefere çıkacağı gece yapılan cimadan çocuk olursa, savurgan olur.
Orgazma ererken, her ikisinin düşüncesinde ne şekil varsa, çocuk ona yakın olur.”
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
3 yorum:
evet ben o kitabi okumustum..marifetname..ayni seyleri ben de gormustum..ehehe...:))
o ne laaa hz ömer essegimi S***** ahhahahahah
Sn. Emre Ömer'in binekten kastı at ya da eşşek değil karısını kast ediyor.
Yorum Gönder