24 Şubat 2009 Salı

MUCİZE OLSA BÖYLE OLURDU

Kuran-ı Kerim'de mucize arayanlar artık baydı yarısı hakaret yarısı yeminle geçen bir kitabın üçbeş ayet sonra önceki iddiaları ile çelişen bir kitabın içinde nasıl mucize buluyorlar hemde efendim falanca surenin filanca ayetinde iki kez toz diyor yok ayet mim harfiyle başlayıp sin harfiyle bitiyor Mars gezegeninin m'si ve s'si bunlar Mars gezegeni çok tozludur bunun Kuran'da yer alması bir mucizedir.

Resmen soytarılık. Eğer ben tanrı olsaydım kitabımda bazı mucizeler gösterseydim bakın o çağlarda nasıl mucize gösterirdim dünyadaki tüm insanları nasıl Müslüman yapardım.

1.Hişt pişt kışt!
2.Bu rabbin hikmet dolu kitabı size gelecekten haberler verir.
3.İnsanoğlu bilsinki onları yaratmadan önce biz dünyada dev kertenkeleler yarattık. (onların)Kemikleri şu an toprak altındadır.
4.Yükseltilmiş tavana andolsun ki bu kemikler 1.300 sene sonra toprak altından insanlarca çıkarılacaktır.

İşte bu bir mucize olurdu. Kuran asırlar evvelinden dinozorları söylemiş olurdu.

1.Ast köst höst!
2.Şüphesiz rabbin ademi aşama aşama insan etti.
3.İnsanlar evveliyatında hayvandan çok farklı değildi. Sizler de dört ayak üstündeydiniz.
4.Zamanla doğrulup iki ayak üstüne bastınız. Aklınızı kullanarak diğer hayvanlar üzerinde egemen oldunuz.

Bu şekilde Kuran'da evrim teorisi daha o çağlarda anlatılsaydı şimdi tüm dünya Müslümandı.

Mucizeden başka öyle ayetler indirirdim ki hoşgörü olduğunun teminatı olurdu.
1.Hop zıp şak şuk!
2. Bu rabbin hikmet fışkıran ayetleridir.
3.Onları niye yakaladığınız yerde öldürüyorsunuz ulan şerefsizler? Bırakın adamları.
4.Onların bana inanıp inanmaması çok da şeyimdeydi. İnanan inansın inanmayan inanmasın. Niye inanmayanı öldürürsünüz?
5.Siz niye işgüzarlık yapıyorsunuz geberesiceler, aşağılık maymunlar, susamış develer, yaban eşekleri, ağzınıza sıçarım ulan.
İşte böyle bir ayet dinde zorlama olmadığının kanıtı olurdu.

Bir de benim peygamberime kimse sübyancı diyemezdi.
1.Dopdolu kadeh, baldan ırmaklar.
2.Memeleri kavun gibi huriler.
İşte böyle bir ayet olsa kimse Muhammed'e sübyancı demezdi ama tutar da "memeleri yeni tomurcuklanmış" dersen bir kızın memesi kaç yaşında kabarmaya başlar? Demek ki Buhari ve Müslim Aişe konusunda doğru yazmışlar.
Hadis Kuran'la çelişmiyor gördüğünüz gibi.

Hiç yorum yok: